Netflix воведе опција „Fast Laughs“ која е конкурент на TikTok

Netflix лансираше нова опција во мобилната верзија, која им дава можност на претплатниците да се смеат без да мора да ја гледаат целата претстава или филм. Опцијата се вика „Fast Laughs“ и изгледа многу слично на „TikTok“ и работи на сличен принцип. Тоа прикажува делови од емисии, како што се стенд-ап комичари, со цел „брзо“ да ги насмеат корисниците. Самите емисии, доколку ги сакаат инсертите, корисниците можат да зачуваат во списокот за подоцна да ги прегледаат.

Додавањето опција „Fast Laughs“ има смисла за оваа платформа, особено кога ќе видите брз раст на гледаноста на TikTok, што автоматски значи дека корисниците ќе поминуваат помалку време на Netflix. На крајот на краиштата, во последните неколку објавени финансиски извештаи на компанијата, TikTok се споменува како главен конкурент. Не е точно дека овие две компании имаат иста содржина на понуда, но времето што луѓето го поминуваат гледајќи одредена содржина е ограничено – затоа прераспределбата на тоа време е многу важна за компаниите. Во таа смисла, нудењето на корисниците на „брз“ поглед на интересна и смешна содржина е дефинитивно паметен потег на Netflix.

Покрај тоа, оваа опција има и друга, можеби не толку очигледна на прв поглед, цел – да им покаже на корисниците колку разновидна содржина се нуди на оваа платформа. Имено, Netflix вложи многу пари во стенд-ап комедии, како и во разни анимирани содржини кои не се толку видливи за корисниците. Луѓето претежно сакаат да гледаат популарни филмови и серии, па таквата содржина лесно се „губи“ во морето од понуден видео материјал. „Fast Laughs“ е дополнителен начин за корисниците „брзо“ да откријат што можеби пропуштиле да видат.

Засега, опцијата „Fast Laughs“ е достапна само на платформата iOS и само во одредени земји, но според претходното искуство, таа веројатно ќе биде проширена во наредниот период и на други пазари каде е можно да се гледа Netflix.